Monday, February 7, 2011

# 2 Friends :3

Salamun Alaik
Dah lme x menulis *koya lebih
haha padahal bru 2 hari je
HAHA

Baru2 nie, trisem 3 MMU utk foundasi kejuruteraan dah bermula
*guna bahasa Melayu :P
So, ramai akan balik ke rumah sewa masing 
utk budak2 yg mmg tinggal kat melaka(mmu malacca)
AKU MEMANG SERIUS BORING DDK X BUAT APE2

hahaha
so aku balik 2 hari lebih awl dari start klas
katenye nak buat a fresh start this sem
hoho

ape yg menariknya balik awl nie
smpat gak cuti
cuti dgn member g mp
die nie bdk pahang
so x pnah g MP yg serba HEVAT! :D

so bwk g mp
makan pizza ( membazir 1)
main bowling (membazir 2)
main game (membazir 3)
main archery (membazir 4)

So, 4 kali aku dgn member aku membazir :L
haha

Tapi,guess what
pembaziran yg berlaku
menyebabkan kami semua jadi lebih rapat
hingga dah x kisah
maksud aku

"Susah sama2, Senang pun sama2"

so, hari ahad aritue
ended up happily 

So same as well
all friends in this world 
must be appreciate
for what they've sacrifice for us
eventhough sikit

that the beauty of friendship :)

No comments: